fredag 26 september 2014

Påbörjat önskelistan...

Har börjat klura så smått på min önskelista och på vad jag ska köpa för julklappar. Jag har skapat en anteckning i mobilen där jag fyller på med tips och idéer när jag kommer på dem. Men det kan jag ju inte skriva om här ifall någon skulle läsa det ;) Så då får jag skriva lite om mina egna önskningar så länge ;)

De här vaserna från Hemtex gillar jag mycket! Skulle vilja ha den runda och ett par små. Tyvärr verkar det som att den runda är slutsåld, i alla fall på hemsidan? Kanske finns den kvar i någon affär...?



Jag använder nästan bara iPaden nuförtiden istället för datorn och önskar mig därför ett trådlöst tangentbord så att det bli lättare att skriva. Bl.a. här på bloggen ;)



Sen tycker jag ju att de här stjärnorna av Gerorg Jensen till granen är himla fina! Önskade mig presentkort på Royal design redan förra julen för att kunna köpa en sån eller något av de andra fina julhängena han har. Och visst fick vi presentkort! Men vi fick två, ett som var bara till mig och ett som var till både mig och min man och min man tycker det är lite onödigt att lägga så mycket pengar på en toppstjärna. Konstigt! ;) Så vi har inte kunnat enats om vad vi ska köpa, så presentkorten är kvar :)





 
 
Andra fina saker... :)
 




 
 




Jag önskar mig också en sån här väska! Fast den har jag redan köpt! Ska bara ta reda på vem som vill ge mig den, eller om det får bli jag själv a.k.a. Tomten ;)

2 kommentarer:

  1. Georg Jensen gör verkligen sååå fint julpynt. Skulle inte tacka nej till någon av hans saker!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur! :) Och vet du vad?! Mannen har gått med på att köpa en stjärna!! Så nu måste jag bara vänta tills på måndag så att jag kan ringa dem för man kunde inte fylla i två presentkort på hemsidan...

      Radera