onsdag 31 december 2014

Resultat Christmas Bucket list!

Hur gick det då med min Christmas Bucket list som jag gjorde i början av december (här), hann jag göra allt jag ville?

*Göra pepparkakshus - Check!


*Göra julgodis - Rocky Road, Mozartkulor, marsipanfigurer, praliner - Check! (gjorde visserligen bara Rocky Road och marsipanfigurer, men tyckte att det räckte :))

*Gå på byn en eftermiddag när det är mörkt och titta på all julskyltning och alla lampor. - Check!

*Slå in julklapparna och lägga dem under granen - Check!

*Gå på dotterns Luciatåg på förskolan - Check!

*Sitta på lillejulaftons kväll och äta det stora pepparkakshjärtat med glasyr - Check!

*Äta minst en chokladtomte - Check! Åt två :)

*Ta en promenad i området en kväll strax före jul (gärna i stilla snöfall) och titta på allas julpyntade     hus - Detta är det enda som jag inte gjort. Går ju en sväng nästan varje dag när lilleman ska sova, men har inte gått på kvällen när det är riktigt mörkt. 

Så sammanfattningsvis lyckades jag riktigt bra! :)

2 kommentarer:

  1. Så bra! Du får ta kvällspromenaden en nu efter nyår istället. God fortsättning på det nya året!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fick faktiskt min promenad igår kväll när det var dags för lilleman att sova! Fast det var tyvärr inte i snöfall, utan snarare 5 plus och isgator... Men jag såg många julpyntade och fina hus i alla fall :)

      Radera