lördag 5 december 2015

Granen står så grön och grann i stugan!

I veckan åkte granen fram och oj, vilken julstämning det blev med en gång!



På vår resa till Göteborg och Liseberg för två veckor sedan köpte jag lite nya julgranskulor. De här fina vita stjärnhängena i keramik köpte jag i två olika storlekar på Östersunds flygplats faktisk.


Bakom till vänster ser ni ett annat fynd från Jul på Liseberg, den röda kulan med järneksblad.


Den här fina vita kulan med stjärnmönster i glitter köpte jag också på Liseberg.


Sen får ni se ett par av mina favoritkulor också, som den här renen som jag köpte förra året på Åhléns. Visst är den söt?


Det här är en av mina första riktiga glaskulor som jag köpte för många år sedan på Åhléns och den är fortfarande en av mina absoluta favoritkulor. Jag har två vita också...


1 kommentar: