måndag 14 december 2015

Mina bästa köp!

Tänkte att jag skulle visa er mina bästa köp från när vi var i stan i fredags. Förutom julklapparna då förstås :)

Den här pläden från Åhléns har jag haft ögonen på länge! Men jag har tyckt att priset, 599kr, var lite väl saftigt. Särskilt eftersom vi verkligen inte behöver någon mer julpläd. Men så i fredags hade de erbjudande på 50% på all textil och då blev det ju ett helt annat läge, så då slog jag till!



Den här ullhatten från HM tycker jag är superfin! Jag hade sett en liknande förut och letat efter en sådan och så hittade jag det, hurra! Eftersom det är ull blir det ju nästan som en mössa, mycket praktiskt!


De här små lådorna hittade jag på Åhléns. De är egentligen till för DVD och cd-skivor, men jag tänkte att de var perfekta lådor till presentkort! Det är ett gummiband runt som håller locket på plats och en tillhörande etikett. Kostade 29:kr och 34:90kr...



1 kommentar:

  1. Jag har sagt det förut men vi har verkligen lik smak, eller min smak är lik din eller hur man säger :)
    Jättefina saker i alla fall, pläden är så fin.

    SvaraRadera