tisdag 22 november 2016

Är ni pepp?

På fredag smäller det! Är ni lika pepp som jag? Nästan nio års väntan är över, tv-serien ”Gilmore Girls” är tillbaka! Serien kommer sändas i fyra 90 minuter långa avsnitt på Netflix och allt utspelar sig under ett år och går under namnet ”A year in a life”. 




Det blir nostalgi av stora mått! Kommer ni ihåg vad fint pyntat efter årstiderna det alltid var i Stars Hollow? Jag ser ju så klart mest fram emot julavsnittet och att få se Stars Hollow i julskrud. Sedan är jag nyfiken på allt möjligt: Är Lorelei tillsammans med Luke? Vem är Rory tillsammans med; Dean, Jess, Logan eller ingen av dem? Har hon några barn? Har Lorelei och Sookie kvar värlshuset? Vad har hänt med Lane, är hon fortfarande gift med Zach? Ja, ni hör ju, många frågor som jag hoppas få svar på!

När jag fick reda på att det skulle bli en ny säsong av serien, började jag som uppladdning se om serien från säsong ett  med förhoppning att jag skulle hinna se alla avsnitt. Men det gick inte riktigt som planerat, jag har bara hunnit till mitten av säsong två! Men strunt samma, jag är pepp inför fredag ändå!

Här kan ni se trailern...

2 kommentarer:

  1. Jag är pepp haha! Har hunnit se om allt och kan konstatera att jag fortfarande är team Jess precis som när jag var 14 haha! Vi ska ha maraton med massa skräpmat i sann Gilmore anda!

    SvaraRadera
  2. Jag är halvvägs genom säsong tre 😊

    SvaraRadera