torsdag 5 november 2015

Juliga favoriter från Rusta!

Fick Rustas reklamblad i brevlådan idag och det här var mina favoriter!


Hur julig är inte den här plastmattan till exempel?! 199kr

De här gråa gardinerna var jättefina tycker jag! 199kr för 2-pack. Det står God Jul uppe på det vita, syns inte så bra... Det syns bättre på de röda, men de var inte lika fina enligt mig :)


Hissgardin 149kr


Sedan är jag väldigt nyfiken på den här granen som heter Julgran exklusiv. Förra året ärvde vi en plastgran och jag blev positivt överraskad. Jag som alltid hävdat att det ska vara riktig gran, blev faktiskt omvänd! :) Men den vi ärvt har några år på nacken och den är inte så där tät som jag skulle vilja ha den. Ni vet så där amerikanskt tät :) Jag har förut skrivit om att jag letar efter en fin konstgjord gran, som gärna får kosta en slant bara den är fin nog!

Så såg jag alltså den här i reklambladet idag och nu undrar jag om den är lika fin som på bilden? Den kostar 899kr, vilket jag gärna betalar bara den är fin nog. Är det någon av er som läser det här som har sett denna i verkligheten? Jag tar gärna emot tips om hur den är! Tycker inte det ser ut som samma gran riktigt på de två bilderna, fast det ska vara det...



Den här ljusstaken tycker jag är fin, även om jag egentligen tycker att adventsljusstakar ska ha den klassiska v-formen, så jag är lite kluven... Tror den kan göra sig riktigt bra i ett stort fönster.


2 kommentarer:

  1. Jag köpte denna gran förra året. Och för den summan så tycker jag det var ett riktigt kap! Har fått beröm för att den ser ut som en riktig disneygran =)

    Har inte några superbilder, men denna kanske ger en liten bild utav hur den ser ut IRL ;
    http://s1.postimg.org/spre656fj/20141224_095128.jpg

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, tusen tack för din feedback! Den ser ju jättefin ut på din bild! Då kanske det får bli en sån :)

      Radera