måndag 2 november 2015

Mina juliga inköp!

Här kommer det utlovade inlägget med vad för juligt jag hittade när vi var till stan förra veckan.

Äntligen slog jag till på den här kudden från Åhléns!


Jag har redan en i samma stuk som jag gillar jättemycket och som jag köpte på Åhléns 2009

den röda till höger...
och ända sedan dess har de haft liknande varianter varje år som jag suktat efter. Och nu slog jag som sagt äntligen till!

Det blev även en fin broderad tablett, som jag tänkte ha som duk, och en kökshandduk från Hemtex.


En julig tröja från HM, jättemjuk och skön!



Fyra julkulor i glas från Rusta. Kanske inte de mest välgjorda, men 39kr för fyra glaskulor är ju ett bra pris!


Sen blev det också en fin röd fluga till maken med tillhörande näsduk och ett par glittriga ren-horn från HM.


En riktigt lyckad shoppingdag! Det enda som vi inte fick tag på var tomtedräkt till lillebror. Jag gillar de som Lindex haft de senaste åren som är som en sparkdräkt i velour. De är så mjuka och sköna och jättefin röd färg. Men de hade inte fått in några tomtekläder så klart, utan de hade bara hängt fram det de hade kvar från förra året. Hoppas, hoppas att de får in dem i år igen! Annars får jag leta på loppisar och Tradera...

2 kommentarer:

  1. Åh, jag ÄLSKAR tröjan. Den måste jag nog köpa till mig själv. Jag har ett konstant behov av jultröjor.

    SvaraRadera
  2. Det var väldigt fina grejer! Gillar verkligen kudden från Åhléns =)

    SvaraRadera