lördag 3 oktober 2015

Dag 3 - årets önskelista

*I år önskar vi oss en ny kaffebryggare eftersom jag tappat den förra kannan i golvet så att pipen sprack. Oops! Så nu är den jättesvår att hälla ur...


Vi har haft en termosbryggare förut och vill gärna ha det igen. Så den här har vi spanat in...



*Ett avsvalningsgaller, typ det här...



Bilderna är lånade från Söta saker.

Men jag har inte hittat något som har så tätt mellan spjälorna. Är det någon som har nåt tips på vart jag kan få tga på det så tar jag tacksamt emot det! Vill kunna använda det till praliner också och då behöver det ju vara ganska tätt...

*Om jag får drömma skulle jag gärna få en MacBook Air, men den är ju så dyr...



Något mer kan jag inte komma på just nu...

Detta vad dag 3 i oktoberutmaningen...

1 kommentar:

  1. Kolla på bagarenochkocken.se
    Affären finns här i Gbg! :)
    /Emelie

    SvaraRadera