söndag 25 oktober 2015

Tävling - gammaldags julkalender!

Minns ni de fina julkalendrarna med gammeldags motiv och en massa glitter? Nu kan ni vinna en alldeles egen sådan kalender! I samarbete med 5 årstider har jag en utlottning där fyra vinnare får en valfri kalender i A4-format. Här kan ni gå in och se vilka ni har att välja mellan. Hur fina är inte de här till exempel?!




Allt ni behöver göra för att delta är att kommentera den här inlägget. Om ni länkar till det här inlägget på er egen blogg eller facebooksida, får ni dubbla lotter i lotteriet. Skriv då i kommentaren att ni länkat.

Tävlingen varar fram till fredag 30/10, då jag lottar fyra vinnare.

Lycka till!

28 kommentarer:

  1. Åh va fina de va, hoppas att jag kan vinna en / Johanna

    SvaraRadera
  2. Jätte-fina! Vill gärna vinna! :)

    SvaraRadera
  3. Älskar sådana kalendrar, självklart vill jag ha en lott.

    SvaraRadera
  4. Minns min barndoms kalendrar. Skulle vara kul att vinna en!

    SvaraRadera
  5. Åh vad fina. Håller tummarna för att vinna en.

    SvaraRadera
  6. påminner om min barndom...så är gärna med och tävlar:)
    Fin blogg du har.

    SvaraRadera
  7. Jag är gärna med och tävlar, jättefina :)
    Trodde att jag la till en kommentar igår redan, men tydligen inte ;)

    SvaraRadera
  8. Jag är också gärna med och tävlar! Har länkat hit på min blogg.

    SvaraRadera
  9. Så fina, jag är självklart med och tävlar!

    SvaraRadera
  10. Åh vilka underbara julkalendrar! Dagens kalendrar med godis, choklad och plastprylar kan slänga sig i väggen, så här ska de se ut! Jag har en liten samling av gammaldags kalendrar med glitter på för det är jul för mig. Håller tummarna för vinst för jag såg direkt en som fick hjärtat att klappa lite extra:)

    SvaraRadera
  11. Jag är med och vill ha 2 lotter!! :D (Delat på min blogg: http://minglittrigajul.blogg.se + fb: https://www.facebook.com/denise.karlsson.98)

    Och håller tummarna för att kunna vinna någon av dessa underbara kalendrar =)

    SvaraRadera
  12. Jag skulle bli jätteglad om jag vann en kalender!

    SvaraRadera
  13. Åååh vad mysiga kalendrar!
    Svårt nuförtiden att hitta "riktiga" kalendrar med den där alldeles speciella känslan/motivet.
    Såklart jag vill vinna en av dem.

    SvaraRadera
  14. Hej!
    Jättefina kalendrar som minner om min barndom. Hoppas jag vinner en sådan! Hälsningar från din moster Kristina

    SvaraRadera
  15. Så fina! Nr 2 på din sida hade jag när jag var liten och jag blev så glad när jag såg den. Håller tummarna att jag får chansen att vinna en av de fina kalendrarna. Tack för en mysig blogg!
    Kram, Marina

    SvaraRadera
  16. Vad fina :) Och jo, länkade till FB

    SvaraRadera
  17. Jag vill gärna vara med i tävlingen!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har länkat på Facebook också :)

      Radera
  18. Jag är gärna med i tävlingen! Jag har länkat på facebook!

    SvaraRadera
  19. Underbara! Är gärna med och tävlar om en sån fin kalender!

    SvaraRadera
  20. Hej. Har ingen egen blogg men älskar och läsa julbloggar då jag är ett riktigt julfan. Vill gärna ha en sån söt kalender på min vägg:)

    SvaraRadera
  21. Precis sådana kalendrar älskar jag, och bamses adventskalender som är barndom för mig. I år ska jag introducera julkalender för dottern (drygt 1,5 år) men de är nog mest för min egen skull....
    Hoppas på tur
    /Lina
    Lina(snabel-a)settern.se

    SvaraRadera
  22. Så fina! Unnar sambon en hemmagjord ölkalender, men blir nog ingen till mig... Hade varit kul att få vinna en!

    SvaraRadera