fredag 30 oktober 2015

Vinnarna i tävlingen och rabattkod!

Då har jag dragit fyra vinnare av de fina gammaldags adventskalendrarna!



Jag tog hjälp av min dotter som fick dra lotterna...



Och de lyckliga vinnarna är: Mallan, Maries strålande jul, Ulla och Denise - Min glittriga jul

Maila mig på julifjallen@hotmail.com så ska ni få info om hur ni ska gå till väga för att få er kalender!

Alla ni som inte vann, misströsta inte! Ni får en rabattkod som gör att ni får 10% rabatt på hela sortimentet hos 5 årstider. Skriv bara "julifjällen" i rutan för rabattkod/presentkort.

De har inte bara de fina adventskalendrarna, utan även gammaldags julkulor i glas. Vad sägs om de här till exempel!






Jag hade alltid två sådana här glasfåglar i min gran när jag bodde hemma hos mamma. De skulle sitta uppe vid toppen av granen, det var viktigt! Nostalgi :)



4 kommentarer:

  1. Åh tack, vad glad jag blir! Jag har inte tillgång till min egen dator just nu men ska försöka logga in på webmailen.

    SvaraRadera
  2. Hej, jag har skapat en julgrupp på FB! Alltså inte en sådan med hyacinter, utan en grupp att diskutera julen i, få tips, dela med sig tips, ställa frågor osv. Mest för att jag är så sugen på att prata om jul mest hela tiden;) Det vore kul om du och dina läsare ville vara med! Gruppen heter "Julstämning & Bjällerklang" och är nystartat. Tipsa gärna andra. Juliga hälsningar, Annette.

    SvaraRadera
  3. Tack <3 Din dotter är ytterst begåvar som fröken Fortuna, jag brukar aldrig vinna något :)

    SvaraRadera