onsdag 7 oktober 2015

Jag har hittat en julplanerare!

Efter mycket letande har jag äntligen hittat en bra julplanerare som passar mig i både innehåll och utseende! (här skrev jag om det för ett par veckor sedan...) För mig är det viktigt att den är fin och inbjudande att använda, annars blir den bara liggandes. Det låter kanske konstigt, men sån är jag ;) Tyvärr hittade jag ingen gratis-planerare som uppfyllde mina kriterier, men den här kostade strax över 50kr och det tycker jag är helt rimligt! Framför allt med tanke på att man kan återanvända den år från år.


Det ingår månadsplanering både för november och december vilket är kanonbra eftersom mycket planering börjar redan i november. Den har inte inskrivna datum, utan det får man göra själv. Men det innebär ju också att man kan återanvända den år från år, så det var exakt vad jag ville ha!



Jag gillar alldeles extra mycket den här "Daily to do list". Man skriver ut en lista för varje vecka och fyller i vad man ska göra från dag till dag och så bockar man av det när det är gjort. Gillar det där med att bocka av, man känner sig så duktig då ;) Så här kan den se ut...



Vill du också ha en? Här finns den att köpa för nedladdning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar