tisdag 28 oktober 2014

Många nya jultidningar!

Idag kom det många nya jultidningar till affären! 


En väldigt pysslig tidning. Den var fin men alltför mycket tidskrävande pyssel för min smak...

Drömhem och Hus & Hem var nog inte renodlade julnummer utan deras vanliga nummer fast med juliga inslag. Det var lite för lite jul i båda tycker jag, samt att det var för lite av den traditionella stilen som jag gillar ( om man tittar på framsidan, så ser det ju lovande ut...) Men om man gillar lite annorlunda julpynt och färgval till jul kan de nog passa! 



Ytterligare dn baktidning... Den såg mysig ut, precis som många av de andra. Sticker inte ut alltså...


Dagens favorit enligt mig var Lantlivs julnummer! Man får till en extra liten tidning som vanligt. Den här passar min julstil bäst och jag har inte hunnit kolla massor, men av det jag såg på rasten verkar den bra! :)



2 kommentarer:

  1. Drömhems framsida såg ju helt underbar ut :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet, helt i min smak!! Men sen var det inte så mycket mer som var den stilen... I alla fall inte vad jag såg på den snabbtitten jag hann göra på rasten... :)

      Radera