tisdag 21 oktober 2014

Tv-julkalendern är här!

Ja, nu har den kommit, tv-kalendern. Inte ser den så värst julig ut, inte alla faktiskt! :( Men den kan ju vara bra ändå, det får vi hoppas! 



Radiokalendern såg ju mycket juligare ut, där är i alla fall vinter...


Det var många år sedan jag lyckades lyssna på hela radiokalendern. Jag gjorde det när jag var liten och tyckte det var himla mysigt. Så jag har tänkt göra det flera gånger, men det blir bara några avsnitt sen rinner det ut i sanden... Kanske ska göra ett nytt försök i år ;) Det är ju så lätt nu när man kan lyssna när man vill på telefonen, man behöver inte passa några tider... :)

4 kommentarer:

  1. Jag håller med, de ha gjort ett dåligt jobb med att göra kalendern julig :/

    SvaraRadera
  2. Hoppas också det blir lite mer juligt, vi får hålla tummarna :)

    SvaraRadera
  3. Inte så julig, vi får hoppas den är bra och julig när den väl sänds.
    SV: Jag har bägge mina mailadresser kopplade till mobilen, så jag borde inte missa några mail. Jag brukar kryssa i rutan att man vill ha uppföljningskommentarer när den finns, men har hittills inte fått nåt mail. Synd att det inte alltid verkar fungera.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis! Oj, vad knäppt! För mig har det fungerat sen jag upptäckte att mailen kom till gmailen och inte hotmailen... Så här sitter man alltså och svarar alla och så får ni inte se! :(

      Radera