måndag 10 november 2014

Juliga inköp på ICA

Det här köpte jag på ICA idag!


Helt ljuvliga små röda och vita julgranskulor i glas, 79kr. Rött och vitt silkespapper till pyssel, 20kr/st. En batteridriven led-slinga med timer, 40kr (lyser 6timmar, släckt 18 tim..) Lite julgransljus och ljus till en smal lykta vi har. Och det bästa av allt! De fina blockljusen som ser ut att vara stickade, 30kr/st


Jag hade dem redan förra året och jag älskade dem! Därför blev jag jätteglad när jag hittade dem även det här året! Så jag köpte två, fast jag har halva kvar sedan förra året, men det går ju alltid åt ;)


4 kommentarer:

  1. De där blockljusen såg jag också! Riktigt fina:)

    SvaraRadera
  2. Jag vill ha sådana kulor, de var söta!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tyckte jag med! Vet inte riktigt vart jag ska ha dem, men kunde inte motstå dem :) Tror att jag ska använda dem som dekoration i tex blomsterarrangemang. Eftersom de är så små så passar de nog utmärkt till det :)

      Radera