onsdag 9 oktober 2013

Hjälp! Hur får man in inlägg på Julbloggar

Nu har jag provat en massa gånger att registrera min blogg på Julbloggar men mina inlägg kommer inte upp?? Jag har fått bloggen "godkänd", det har ändrats från "under bearbetning" till "aktiv". Men det funkar ändå inte :(

Känns som att det kan va nåt med att man ska länka tillbaka?? Jag provade att lägga upp en länk som en gadget, men det syntes aldrig något. Jag har också skrivit länken i ett inlägg, fast då bara julbloggar.se o inte den här långa harangen:

<a href="http://www.julbloggar.se">Julbloggar</a>

Nu fick jag till slut till att länka en bild (fick ta en av mina egna...) till julbloggar. Hoppas det funkar!

Hur har ni gjort?

Jättetacksam för svar!

6 kommentarer:

  1. Inget fel, man måste ha gjort ett antal inlägg på sin julblogg innan de börjar dyka upp på julbloggar.se! Tror det är kring 10 stycken. Detta för att det inte ska ligga bloggar på sidan som inte är igång. Men sen när inläggen väl börjar dyka upp så är det mycket troligt att det tar timmar för dom att visas, då trycket tyvärr är mycket stort på sidan!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, tack för ditt svar! Då kommer det kanske att funka i alla fall :) Ja, det med fördröjningen har jag förstått, inte mycket att göra åt...

      Radera
  2. Välkommen till julbloggsvärlden, kul med en ny julblogg att följa!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, tack! Verkar vara en härlig o mysig värld! :)

      Radera
  3. hejsan! jag skulle vilja ha hjälp med att veta vars man ska he den dära länken på bloggen. så inläggen syns på julbloggar.se. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kollade på din blogg och du har ju fått till en länk till Julbloggar, så jag tror det kommer att funka snart! Man måste ju ha gjort ett visst antal inlägg innan det syns på Julbloggar, tror det är 10st inlägg... Hoppas det löser sig för dig!

      Radera