måndag 7 oktober 2013

Julfeeling!

Härom dagen vaknade vi till en sån här frostigt, kall utsikt.


Då fick jag årets första julfeeling! Nu är det inte långt kvar :)

Jag började surfa runt för att se om affärerna börjat få in julsaker o då snubblade jag över julbloggar.se o fick se att det finns en massa julbloggar! Det hade jag helt missat. Så klart blev jag jättesugen på att starta en egen blogg och här är den :)

Som en första inblick i vår jul, får ni se lite bilder från förra året. En del av dem är även i rubriksbilden, men det får ni stå ut med ;)




















4 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder och vad fint ni bor

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, vad glad jag blir! :) Ja, speciellt till jul passar det verkligen bra att bo i fjällen :)

      Radera
  2. Jisses, så härligt det ser ut! Blir ju en aaaning avundsjuk på att du bor i fjällen :D Drömmen i juletid liksom.

    SvaraRadera
  3. Tack! Eller hur? Just i jultid längtar jag inte tillbaka till Blekinge (där jag kommer från från början...) Lite jobbigare på sommaren när det är så fint vid havet :)

    SvaraRadera