fredag 18 oktober 2013

Nya inköp!

När jag var i stan sist köpte jag de här fina sakerna! Papperstejp och lite grövre snören på hobbybutiken och snöflingeformar och en fin julkula på Åhléns. Jag hade verkligen spetsat in mig på att köpa just snöflingeformar i år och trodde jag skulle bli tvungen att köpa dem via nätet, men så låg de bara där och väntade på mig :)

Jag är lite konservativ av mig och tycker inte om att göra pepparkakor i formar som inte är juliga, te.x. katter och bilar och allt vad det finns. Jag tycker det ska vara grisar, gubbor, gummar, änglar, hjärtan, stjärnor osv. Men jag såg de här snöflingeformarna i en tidning och tyckte att de passade in i mitt juliga sortiment.


Visst var kulan fin? Jag som klagade lite på Åhléns sortiment de senaste åren i mitt inlägg om julkulor blev positivt överraskad! Det fanns faktiskt flera stycken som var fina :)


1 kommentar:

  1. Jättefina pepparkaksformar! Jag håller med dig, älskar det traditionella :)

    SvaraRadera