fredag 11 oktober 2013

Planerade inköp

Nästa vecka eller veckan därpå ska jag till stan (Östersund) o då tänkte jag passa på att besöka Rusta. Jag är inte så ofta på Rusta under resten av året, men i juletid får de flera besök av mig :) Jag tyckeratt de ofta har prisvärda o fina julsaker. Än så länge har det här hamnat på inköpslistan:

Papper o band till julklapparna. Papprena kostar bara 10kr för tre meter, prisvärt! Band som ser ut som spets har jag hittat på Åhléns också, men de här var nog billigare om jag kommer håg rätt. Sen blir det nog nån rulle med enfärgat vitt papper o kanske en naturfärgad...







Pyssel till kort (om jag nu kommer att hinna göra några med en 3-åring o en bebis på några veckor...) eller som dekorationer på paket.


Och så ska jag kolla på de här krukorna. Jag har en i samma form fast i zink, så jag är osäker på om jag ska köpa den här också...


Kan rekommendera den här gardinen om ni är ute efter en gardinkappa. Jag köpte samma för ett par år sedan o är supernöjd! Det är inte tyckt mönster, utan broderat o det gör att den känns mycket dyrare än den är :)



2 kommentarer:

  1. Dom har mycket fint i år jag har redan varit där och shoppat loss bland julsakerna. :-)

    SvaraRadera
  2. Ja, det finns mycket fint på Rusta :)

    SvaraRadera