måndag 28 oktober 2013

Julklappsbeställning!

Idag har jag beställt lite julklappar. Eller i alla fall två julklappar, en julkalender och en julpysselbok. Jag fick tipset om pixikalendern av http://arildsdottir.blogg.se
 
Den verkar supermysig! Men jag har inte bestämt om hon ska få den i år, eller nästa år då hon är
fyra år. Vi får se hur vi gör... Förra året fick hon bara paket på adventssöndagarna och på julafton
så klart. Tycker egentligen att det räcker när de inte är så gamla... Den kostade 158kr på Adlibris.
 
Pysselboken med klistermärken får nog bli en adventspresent, så att man hinner pyssla i den innan
jul :) Den kostade 48kr...
 
Jag har alltid älskat Lennart Hellsings sånger, så jag kunde inte motstå den här boken som alltså
har inbyggd musik till varje låt. Hoppas den är så bra som jag tror! Återkommer med recension
när jag fått den :)
 
Sen blev det en bok till mannen också, men jag tänker inte skriva vilken om han, mot förmodan,
skulle läsa det här ;)





2 kommentarer:

  1. Vad gulligt med pixie-kalendern! Ett jättebra juklappstips!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag hoppas den är lika fin som det låter! :)

      Radera