tisdag 28 oktober 2014

Att göra listor...

Jag älskar att göra listor! Både när det gäller vad jag ska handla eller vad som behöver göras i huset . Gillar känslan att få bocka av det när det är färdigt! :) Just nu har vi tre listor hemma, en "att göras snarast", en "att göras innan jul" och en "att göras längre fram". Tycker det är bra att dela upp målen och prioritera vilket som är viktigast, det blir mycket mer överskådligt!

Just nu håller jag på att fylla på min lista till stan. Vi bor tio mil från stan, Östersund, så det är alltid en hel massa ärenden man ska göra när man väl far dit. På torsdag ska jag dit på kurs med jobbet, men kursen är bara halva dagen och jag är ledig resten, så då tänkte jag passa på att shoppa lite, och se om det kommit fram några julsaker förstås! Åhléns, Indiska och Rusta står på min lista att besöka, där jag hoppas julsakerna kommit fram :)

Ska bland annat kolla efter de här sakerna på Åhléns...










Och på Rusta...







Och så ska jag köpa finkläder till lillebror på Lindex.






Och så ska jag kolla runt lite allmänt och njuta av att vara i stan alldeles själv. Utan familjen som inte riktigt förstår tjusningen i att gå runt på varenda julavdelning :)

Nu ska ni inte tro att jag ska köpa allt det här, för det får jag inte! Men man får ju titta ;) Jag har t ex egentligen julkuleförbud, för att jag har alldeles för många... Med tanke på det, var det väldigt många bilder på julkulor. Hmm, hur kommer det sig ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar