måndag 20 oktober 2014

Fyndat lyxig advenstkalender!

Jag fyndade den här fina adventskalendern på en lokal köp och säljsida i somras för en bråkdel av nypriset! Den spelar, lyser och figurerna på "hyllan" rör sig när man öppnar en lucka.




Problemet är bara att den är ganska stor, så jag vet inte riktigt vart den ska få bo. Vill ju att dottern på fyra år ska se den ordentligt också, plus att sonen på snart ett inte ska nå den. En svår ekvation ;) Vet inte riktigt vad jag ska ha i heller. För vi har redan en jättefin adventskalender från Nyblom & Kollén...



Förr om åren har dottern bara fått paket på adventssöndagarna, men nu i år hade jag tänkt lägga i en chokladbit varje dag istället för en traditionell chokladkalender och sen paket på söndagarna. Men var ska jag då ha i den nya kalendern? Det var kanske inte så där jättegenomtänkt det där köpet, men den var ju så fin! :) Ska nog komma på något så småningom ;)

4 kommentarer:

  1. sånna köp är svåra att tänka igenom, jag skulle också haft svårt att inte köpa den, det ser ju verkligen fin ut :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är den! Jag kommer nog på nåt, får prova runt lite :)

      Radera
  2. Jättefin, ibland bara måste man slå till!

    SvaraRadera