söndag 19 oktober 2014

Julsaker året runt?

Om någon frågat mig innan om jag har några julsaker framme året runt, skulle jag svarat Nej, nej! Men så började jag fundera... Jag har ju min tomte i trappan och min ren som jag skrivit om förut. Sen har jag de där hjärtanen i ljuskronan i vardagsrummet. De som dottern frågar om ibland: när ska vi ta bort dem mamma, det är julsaker?! De har bara blivit kvar, så värst jättejuliga är de inte och snart är det ju jul igen, eller hur? :)




Tills vi gjorde om köket har denna lilla Mailegtomten suttit året runt ovanpå ett skåp vi hade i gamla köket, men nu har han faktiskt fått komma ner i kistan.



Så svaret på frågan var väl inte riktigt så där jättebestämt Nej! Utan mer Nja...

Har ni några julsaker framme året runt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar