onsdag 15 oktober 2014

För exakt sex år sedan...

såg jag så här glad ut när jag kom ut från en affär i Las Vegas som sålde julsaker året runt :) Kom att tänka på den affären idag och tänkte, undrar vilken datum vi var där? Så kollade jag på bilderna och det visade sig att det var exakt på dagen sex år sen!



Samma dag var vi på hotell Bellagio, ni vet hotellet med den spelande fontänen, och de hade en så magiskt fin höstutställning. Det kändes som man var mitt i en saga :)





Mycket har hänt på sex år, men jag minns det som igår :)

Köpte jag något i affären då? Jo, några julkort blev det. Så där härligt amerikanska :) Hade gärna köpt några julkulor också, men de ska ju komma hem hela också ;)

2 kommentarer:

  1. Las Vegas skulle jag vilja åka till =D
    Var i New York förra julen och hittade massa fina julkulor men vågade inte ta hem några då alla var i glas.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, precis så tänkte jag oxå. Men ångrar mig lite nu efteråt i alla fall... :)

      Radera