måndag 27 oktober 2014

En liten tomte på besök!

Köpte en tomtedräkt på lokala köp och säljsidan till lillebror. Var ju tvungen att testa om den passade ;) Den satt som en smäck!



Tomte inklusive luva fick jag för 50kr. Och imorgon eller på tisdag kommer storasysters klänning som jag köpt på Tradera för 60kr. Älskar när man gör fynd! Särskilt julkläder vill jag tipsa om att köpa begagnat. De är oftast använda max två gånger och är som nya :) Bra för både plånboken och miljön dessutom! :)

Båda dessa är från Lindex och jag gillar deras julkläder skarpt! Dottern har haft tre versioner av samma klänning nu :) Särskilt i år är jag nöjd över att jag hittade fjolårets modell begagnat, eftersom man inte fick med ett hukle i år utan ett rosettband istället. Vem vill ha det liksom? Nåja, det finns det kanske någon som vill, men inte vår dotter i alla fall ;)



Klart man vill ha en luva ;)

Det här är klänningen som jag köpte på Tradera...



Men tomtedressen som lillebror har ser likadan ut i år också...

2 kommentarer: