torsdag 2 oktober 2014

Lyxig egentid och boktips!

Jag har ledig dag och mannen är på Öppna förskolan, så jag lyxar till det ordentligt med förmiddagskaffe, överbliven Nutellacookie, Peter Jöbacks julskiva i stereon och hans bok på bordet. Det är, enligt mig, den allra vackraste och juligaste bok jag sett på lääänge! Den har tjocka, matta sidor och alldeles ljuvliga bilder. Till varje sång finns noter och så berättar han lite om sången och hans liv. Han berättar från hjärtat och det känns äkta! Det finns även med en del recept. Som bonus får man hans dvd, en julkonsert från Stockholm. Vet inte ens om den här boken finns att köpa längre, jag köpte min på jobbet för ett par år sedan... Men kan varmt rekommendera den! Men man måste förstås tycka om Peter Jöback för att uppskatta den :)











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar