torsdag 16 oktober 2014

Nej, jag kommer inte att hinna! I år heller...

Det är bara att inse att man inte längre har tid till allt man vill göra. Särskilt inte med två små barn och heltidsjobb. Jag jobbar två månader nu på hösten innan jag går tillbaka på mammaledighet och när man kommer hem på kvällarna måste man få bara vara efter middag och läggningar av barn. Men samtidigt är det så mycket jag vill!! Jag älskar att pyssla/scapbooka och har så fina saker som jag vill göra nåt med till Halloween. Jag får se om jag hinner innan Halloween är över...





Och så vill jag göra fler julkort, har bara hunnit göra fyra stycken tror jag, och så vill jag baka en massa, och pynta, och sortera i badrumsskåpet och bland mina pysselsaker, få bort de sista köksgrejerna från lillebrors rum som är kvar där från köksrenoveringen, städa och rensa min garderob... Ja ni hör ju, så mycket jag vill men så lite tid!

Nåja, jag får helt enkelt landa i tanken att det är ok, att jag får mer tid i framtiden när barnen är lite större...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar