onsdag 15 oktober 2014

Så fina! Är lite lycklig just nu :)

Idag kom de här fina handdukarna och grytvantarna till jobbet. Oj, vad fina! Alldeles, precis min stil :)



De är mjuka och sköna och jag älskar den tjockare hängaren och det mönstrade bandet! 39:90kr styck, helt ok pris också. Två gråa handdukar och två grytvantar får följa med hem idag :)

Jag jobbar på Coop förresten, så blir ni sugna på likadana, kolla er närmsta Coopaffär. Kan hända att de inte lagt ut dem i affären än eftersom de är lite juliga ;)

7 kommentarer:

  1. Jätte fina, ska kolla på Coop nästa gång jag åker dit.

    SvaraRadera
  2. Åh herregud vad vackra! Får nog kolla in coop nästa gång jag handlar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur? Jag kan inte sluta le när jag tänker på dem :)

      Radera
  3. Men åååh!! Dessa vill jag också ha, hur fina som helst :))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
  4. Visst är de!! Jag är fortfarande lite lycklig över att jag hittade dem :)

    SvaraRadera